Termékek Menü

Gyakori kérdések

Szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem, regisztráció nélkül is tudsz vásárolni, azonban a rendelésedet csak úgy tudod nyomon követni, ha regisztrálsz (bár minden új információról küldünk emailt).

Milyen szállítási módok vannak és mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítási módokról és díjakról ide kattintva tájékozódhatsz.

Van lehetőség ingyenes átvételre vagy szállításra?

Személyes átvételi pontunk egyenlőre nincs, azonban a csomagponti szállítás árai nagyon kedvezőek, illetve ha 20.000 Ft felett vásárolsz, ingyen szállítunk házhoz és csomagpontra is. 

Van üzletetek ahol meg tudom nézni a termékeket?

Nincsen üzletünk vagy mintaboltunk, kizárólag webáruházként üzemelünk, így árukészletet sem tartunk, a termékek között válogatni, nézelődni - mint egy boltban -, nem lehet. Megnyugtatunk: a termékek általában szebbek élőben, mint a képeken, nagyon ritkán fordul elő, hogy valakinek nem tetszik a termék, vagy nem olyan, amilyet elképzelt. Ebben az esetben 30 napon belül elállhatsz a vásárlástól, és visszafizetjük a termék árát (ha még nem lett használatba véve, és sérülésmentes).

Ezek jó minőségű termékek?

Igen, a termékeink mind kiváló minőségűek, mindegyik európai (holland, osztrák, német, olasz) gyártóktól származik, akik minőségi alapanyagokkal dolgoznak, és gondosan készítik a termékeiket, csakúgy mint Clayre&Eef, Creative Tops, Ambiante, PPD, Nuova R2S, stb. Nem célunk az olcsó, de gagyi termékek árusítása, ha kínálatunkból választasz lakberendezési tárgyat vagy ajándékot, biztos lehetsz benne, hogy jó minőségű és igényes terméket fogsz kapni.

Mennyi idő alatt kapom meg a csomagomat?

Általában 3-10 munkanapon belül megkapod, attól függően, van-e készleten a termékből, és ha nincs, mennyi idő alatt tudjuk beszerezni. Ha az előreutalásos fizetést választod, a csomagot az összeg bankszámlánkra történő beérkezése után indítjuk csak el. 

Merjek porcelán vagy üvegből készült terméket rendelni? Nem fog összetörni útközben?

Minden terméket alaposan ellenőrzünk, és nagyon gondosan becsomagoljuk, mielőtt elküldjük Neked, ezen kívül felcímkézzük a futárszolgálatnak is, hogy tudják, vigyázni kell a csomagodra. Ha ennek ellenére mégis előfordul, hogy törötten érkezik a csomag, akkor a futárszolgálatnál tudunk reklamálni, de ahhoz az szükséges, hogy a csomag átvételének napján jelentsd nekünk a problémát. 

Van most valami akció?

A főoldalon mindig közzétesszük az aktuális akciókat, de az a biztos, ha feliratkozol hírlevelünkre, ott mindig előre szólunk! (Lent a láblécben a jobb oldalon fel tudsz iratkozni).

Mit tehetek, ha nem tetszik amit vásároltam, vagy nem ezt képzeltem el, és meggondoltam magam?

Ilyen esetekre 30 napos pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk, melyről bővebben ide kattintva tájékozódhatsz.

Honnan szerezhetek kupont?

Hírlevélben szoktunk küldeni titkos kuponkódokat, így érdemes feliratkozni, illetve figyelni Facebook oldalunkat, ahol akcióinkat rendszeresen közzé tesszük.